The Effects Using Peer Feedback through Email with Students of Limited English Proficiency in an EFL Writing Class

By: Raveewan WanchidContributor(s): มหาวิทยาลัยราชภัฏสวนดุสิต สถาบันวิจัยและพัฒนาCall Number: INDEX Material type: ArticleArticleLanguage: English Summary language: thaeng Publisher: 2555 ISSN: 1905-2847Other title: ผลการนำข้อมูลป้อนกลับจากเพื่อนผ่านทางอีเมล์มาใช้กับนักศึกษาที่มีระดับสมรรถนะภาษาอังกฤษระดับอ่อน ในชั้นเรียนการเขียนภาษอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศSubject(s): Peer feedback through email | Writing instruction | Writing achievement In: วิจัย มสด สาขามนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์ ปีที่ 8 ฉบับที่ 2 (พฤษภาคม-สิงหาคม 2555) หน้า 107-120Summary: This research study aims to investigare peer feedback through email with students of limited English proficiency in an EFL writing class
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

This research study aims to investigare peer feedback through email with students of limited English proficiency in an EFL writing class

In English ; abstracts in thai and English