ตัวแบบสิทธิคุ้มครองผู้บริโภคผ่านการสื่อสารการตลาดเชิงจริยธรรมที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคสินค้าผ่านระบบออนไลน์ กวิน กตัญญูทวีทิพย์, ปริญ ลักษิตามาศ

By: กวิน กตัญญูทวีทิพย์Contributor(s): ปริญ ลักษิตามาศCall Number: INDEX Material type: Continuing resourceContinuing resourceSubject(s): การคุ้มครองผู้บริโภค | การตัดสินใจซื้อOnline resources: บทความฉบับเต็ม In: ธรรมศาสตร์ ปีที่ 43 ฉบับที่ 1 (มกราคม-เมษายน 2567) หน้า 118-136Summary: The research aimed at studying a model of consumer rights protection via ethics marketing communication affecting the purchasing decision of online consumers. It used a survey research approach with Structural Equation Modeling. (SEM). Questionnaires were constructed as the research tool for collecting data from 884 online consumers. The research findings indicated that the developed model of consumer rights protection via ethics marketing
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
No physical items for this record

The research aimed at studying a model of consumer rights protection via ethics marketing communication affecting the purchasing decision of online consumers. It used a survey research approach with Structural Equation Modeling. (SEM). Questionnaires were constructed as the research tool for collecting data from 884 online consumers. The research findings indicated that the developed model of consumer rights protection via ethics marketing